OVER ONS

Qurentis is in 2009 opgericht door Jan Bierings en Mike van Loon. In de jaren die volgden, groeide het bedrijf door een toename aan klanten gevestigd in heel Nederland. Op 1 januari 2015 hebben we Collabris geïntroduceerd waarmee zorgorganisaties kunnen declareren en deel kunnen nemen aan het berichtenverkeer. Een paar jaar later, in maart 2020, hebben we Carefriend op de markt gebracht: hét ECD van Nederland. Tot slot hebben we eind 2022 ons Qmula platform gelanceerd. Op dit modulaire platform worden alle software oplossingen (waaronder ook Carefriend en Collabris) die Qurentis levert gebouwd. Dit stelt Qurentis in staat om ‘maatwerk’ softwareoplossingen te bieden op een solide basis. Oftewel, de flexibiliteit van een maatwerk pakket, met de solide basis van een generiek software pakket.
Vanaf 1 januari 2024 zijn Frank Reuvers en Tim van Limpt aangesteld als Directeur van Qurentis. Samen zorgen zij voor de dagelijkse bedrijfsvoering en zorgen ze er samen met het topteam van Qurentis voor dat ruim 300 zorgaanbieders in Nederland (van groot tot klein) de best passende softwareoplossingen en dienstverlening ontvangen!
Momenteel werken er 20 enthousiaste medewerkers bij Qurentis en hebben we een stevige basis in de healthcare markt gelegd. Qurentis is een IT-specialist met een groot hart voor technologie waarbij innovatie onze belangrijkste drijfveer is.
We zijn trots dat we ons iedere dag bezighouden met dat wat wij het liefste doen: het leveren van een bijdrage aan een efficiënter ICT-proces bij uiteenlopende instellingen en organisaties.

Customer Service en Beheer

Samen staan wij voor hetzelfde: het bouwen van de beste software, zodat u meer tijd overhoudt om de beste zorg te verlenen aan uw cliënten. Dit doen wij met alle afdelingen: van ontwikkeling tot administratie. In de praktijk zult u het meest contact hebben met onze afdeling Customer Service en Beheer. Zij zorgen ervoor dat uw applicatie(s) op ons platform naadloos aansluiten op de behoeften van uw zorgorganisatie.

De beste service is het halve werk!

Goede én snelle service staat bij ons voorop. Stabiele software is belangrijk, maar de juiste ondersteuning net zo. Daarom staat onze Customer Service en Beheer afdeling klaar om al uw vragen te beantwoorden. Niet alleen tijdens de opstart van uw applicatie, maar juist ook tijdens het werken ermee.

Ondersteuning bij de opstart

Starten met een nieuwe applicatie is altijd spannend. Een goede inrichting aan het begin is van groot belang om daarna met een gerust hart de applicatie te kunnen gebruiken. Onze Customer Service en Beheer medewerkers staan voor u klaar en bepalen samen met u hoe het systeem gevuld moet worden. Gezamenlijk kijken we welke modules aan mogen en welke juist niet, welke Careblocks uw applicatie moet bevatten en hoe de lay-out eruit moet zien, zodat alles perfect aansluit bij uw organisatie. Wilt u uw medewerkers een training geven van het nieuwe systeem? Geen probleem! Onze partners staan voor u klaar.

Vaste contactpersoon

Bij ons krijgt u uw eigen contactpersoon toegewezen. Zo weet u altijd bij wie u kunt zijn met uw vragen. Ook stelt uw contactpersoon u op de hoogte van alle nieuwe onderdelen die we toevoegen in het systeem, zodat u altijd up-to-date bent!

Één plek voor al uw vragen

Wanneer u werkt met het platform is het fijn om een vast aanspreekpunt te hebben voor al uw vragen. Ook dan staat onze Customer Service en Beheer voor u klaar. Dagelijks zijn wij te bereiken tijdens kantooruren. Daarnaast hebben wij een SelfService Portaal waar u 24/7 uw vragen kunt indienen. We doen er alles aan om het werken met ons platform precies aan te laten sluiten bij uw wensen!

Onze certificeringen

Kwaliteit en veiligheid van (privacygevoelige)gegevens is binnen onze organisatie van groot belang. Allemaal zijn we ons ervan bewust hoe belangrijk het is dat gegevens die in onze applicaties staan, hier veilig zijn. Om onze kwaliteit én beveiliging te waarborgen, worden wij door onafhankelijke partijen getoetst. Wij zijn in het bezit van de volgende certificeringen: